Annonser, boards og bryllupsboom!

Glasmagasinet_bygningOm GlasMagasinet
Et av Norges eldste varemagasin som ble grunnlagt i 1739. Har siden starten hatt et stort utvalg merkevarer og gaveartikler innen alt fra klær, sko og mote, til interiør, kjøkken og hjeminnredning.

Ferdigstilte en storstilt oppussing i våres og reåpnet med ny profil og fornyet produktutvalg 26. mars 2015.

GlasMagasinet ligger sentralt plassert i hjertet av Oslo, like ved Stortorvet og med Oslo domkirke som nærmeste nabo. Varehuset er eid av selskapet Kommunal Landspensjonskasse, KLP.

For mer informasjon, se GlasMagasinet.no

Kommentarer

Kommentarer

Glasmagasinet_topp_ferdig
Trender og tradisjoner i skjønn forening. Sjekk hva Oktan Oslo har laget for nye GlasMagasinet.

Bakgrunn:
Oktan Oslo har hatt et mangeårig samarbeid med GlasMagasinet i Oslo. Det har resultert i alt fra utarbeidelse av plakater og annonsemateriell, til utvikling av nettsider og boards. Utgangspunktet for vår siste kampanje var reåpningen av GlasMagasinet etter en større oppussing.

Nyåpningen skjedde 26. mars 2015, og Oktan Oslo hadde ansvaret for å lage profilannonser, vindusdekor, boards, gavekort og diverse annet reklamemateriell.

Glasmagasinet_8_brukes

Om arbeidet:
GlasMagasinet er et ærverdig varehus med lange tradisjoner. En viktig del av jobben har vært å forene det tradisjonsrike med et trendy, fresht og tidsriktig formspråk.

Det har vært viktig å vise at GlasMagasinet fortsatt er et varehus med klassiske merkevarer, samtidig som de fører siste nytt innen gave, trend og interiør.

Les også: GlasMagasinets salgskampanjer

Som del av rehabiliteringen har GlasMagasinet utarbeidet en ny profil, som blant annet består av gullfarget dekor på hvit eller svart bakgrunn. Profilen gir et sobert og eksklusivt inntrykk, og profilelementene er brukt på en måte som styrker inntrykket av et oppdatert og innovativt varehus med stilrene kvalitetsprodukter og tidsriktige design.

GMS_heading_bilde 2Resultat:
Annonsene er trykket i diverse aviser, samt i DN-magasinet D2 og Aftenpostens A-magasin.

Boards og plakater har synliggjort GlasMagasinet i hele bybildet, vindusdekoren har fått et løft og de grafiske elementene er brukt i digitale kanaler, eksempelvis på GlasMagasinets Facebookside.

Kampanjen har totalt sett fått god respons.

Glasmagasinet_3

GMS_Skjermbilde 2015-03-24 kl. 16.25.24

Les også: Funksjonelt og fleksibelt for TV2
Les også: Kampanjen #ikkegreit for Bufdir

Kommentarer

Kommentarer

Andre arbeid

Vis alle
Annonsekampanje
Annonser
Arbeid
Årsrapporter
Blogg
Digitale medier
Film/Animasjon
Grafisk design
Grafisk design og profil
Infografikk
Innholdsmarkedsføring
Kampanjer
Magasiner
Messer
Nettsider
Profil
Radio
Reklame
Retail
Jeg vil ha årsrapport
Be om et møte og få et skreddersydd
tilbud og forslag til din årsrapport.

Kontakt
Børre Thorstensen
Telefon 975 32 960
eller fyll ut skjemaet

Navn*

Firma*

E-post*

Telefon

×