Hurtigruten LOG magasin

Om Hurtigruten
Hurtigruten AS er den originale kystruten siden 1893. Selskapet bringer gods, lokale passasjerer og turister til 34 havner langs den unike norskekysten mellom Bergen og Kirkenes – hver dag hele året.

Hurtigrutens ekspedisjonsskip MS Fram seiler i Antarktis, ved Spitsbergen og ved Grønland. Hurtigruten driver i tillegg arktisk opplevelsesturisme på Svalbard med Spitsbergen Travel AS.

For mer informasjon, se Hurtigruten.com/no

Kommentarer

Kommentarer

Skjermbilde 2015-09-17 kl. 14.30.12

Bakgrunn
Hurtigruten kalles Verdens Vakreste Sjøreise. Nye Hurtigruten er videreutviklet til et innovativt og internasjonalt reiseprodukt med fokus på ekte norske matopplevelser, om bord-aktiviteter og utflukter langs norskekystens naturperler, og med unike ekspedisjonsreiser og ilandstigninger i Antarktis, Island, Svalbard og Grønland.

I Hurtigrutens ombord-magasin LOG kan du lese om alt dette – og mere til!

Magasinets innhold skal fremme reiselyst og mersalg både om bord og i land blant folk i Hurtigrutens nedslagsfelt. Dette gjøres med gode redaksjonelle saker og eksepsjonelle fotos fra så vel om bord-aktiviteter til reportasjer fra de rundt 50 unike utflukter langs norskekysten og fra de polare farvann Hurtigruten seiler.

LOG finnes på alle de 11 hurtigruteskipene på ruten langs 34 havner mellom Bergen og Kirkenes daglig året gjennom, og i tillegg på ekspedisjonsskipet MS Frams seilinger ved polarområdene i nord og sør.

Skjermbilde 2015-09-17 kl. 14.30.48

Om arbeidet
Hurtigrutens ombordmagasin LOG produseres på norsk, engelsk og tysk av Oktan Oslo i samarbeid med Hurtigruten ASA. Oktan Oslo står for prosjektledelse, for produksjon av redaksjonelle saker, for design, layout, trykk og distribusjon av hver magasinutgave.

Magasinet er annonsefinansiert siden første utgave i 2007 og kommer ut i to årlige utgaver.

Magasinet er tilgjengelig om bord på alle Hurtigrutens 11 skip langs norskekysten, samt på ekspedisjonsskipet MS Fram som seiler i Antarktis, ved Spitsbergen og ved Grønland.

Les LOG i digital utgave!

Skjermbilde 2015-09-17 kl. 14.31.40

Resultat
Magasinet er innholdsmarkedsføring av høy kvalitet – med vekt på innhold som skal tiltrekke publikum ved å oppleves nyttig, informativt og/eller underholdende.

Magasinet opplever en svært god leser- og annonsørrespons. I en leserundersøkelse gjennomført blant Hurtigrutens gjester i 2014 oppga 88 prosent av de som svarte at LOG gir inspirasjon til nye reiser med Hurtigruten. Nesten 83 prosent av respondentene oppga at LOG gir verdifull informasjon for reisende og potensielle reisende med Hurtigruten.

Skjermbilde 2015-09-17 kl. 14.24.27

Les også: Annonser, boards og bryllupsboom!
Les også: Hvorfor content marketing?

Kommentarer

Kommentarer

Andre arbeid

Vis alle
Annonsekampanje
Annonser
Arbeid
Årsrapporter
Blogg
Digitale medier
Film/Animasjon
Grafisk design
Grafisk design og profil
Infografikk
Innholdsmarkedsføring
Kampanjer
Magasiner
Messer
Nettsider
Profil
Radio
Reklame
Retail
Jeg vil ha årsrapport
Be om et møte og få et skreddersydd
tilbud og forslag til din årsrapport.

Kontakt
Børre Thorstensen
Telefon 975 32 960
eller fyll ut skjemaet

Navn*

Firma*

E-post*

Telefon

×