Effektiv kommunikasjon om velvære

Om The Well
Eksklusivt spa- og velværekonsept som blant annet inkluderer tyrkisk hamam, en japansk sone, badstuetradisjonen rhassoul og en kontinental oase med bassenger, dusjgrotte og saunaer.

The Well har egen restaurant med 250 sitteplasser, stor uteservering, 15 badstuer og 11 bassenger og kulper. Målet er å sette Norge på det internasjonale spa- og velværekartet.

The Well er heleid av Kongeveien Eiendom AS, et selskap i Canica-systemet. For mer informasjon, se Thewell.no

Kommentarer

Kommentarer

Canica_FB_collagebilde_02Oktan Oslo har laget nettsider og visuell profil for det som skal bli Nordens ledende spa- og velværesenter. Merk deg navnet The Well!

I desember 2015 åpner det 10 500 kvadratmeter store spa- og velværesenteret The Well. Stedet skal gi nordmenn sjansen til å oppleve spa-kultur, slik det i årtier har eksistert på kontinentet.

I dag er The Well en byggeplass på Kolbotn like utenfor Oslo, men når senteret åpner skal det blant annet inneholde 15 badstuer og 11 bassenger og kulper, i tillegg til egen restaurant og et stort utendørsområde med flere boblebad, badstuer blant fjellrabber og furutrær, solterrasse og uteservering, for å nevne noe.

– Vi skal være et overkommelig tilbud for alle som setter pris på litt velvære og som trenger å komme til hektene igjen etter en travel hverdag. Man kjøper et dagspass og får hvilepuls med på kjøpet, sier Pre Opening Manager Mikael Eliassen.

spa hydrotherapy woman waterfall jet

Målet til Canica AS, som eier The Well, er å skape en verden av velvære. Oktan Oslo har vært ansvarlig for utarbeidelse av visuell profil og en storstilt rekrutteringskampanje på Facebook, LinkedIn, Finn.no og The Wells egne nettsider.

– Vi har blant annet laget fire filmer og lansert en stor rekrutteringskampanje med 16 stillingsutlysninger. Totalt skal det ansettes 160 personer, sier senior designer Anne-C. Holm i Oktan Oslo. Hun har vært en del av teamet som har arbeidet med å utarbeide profilen og innholdet.

Filmene er laget for å skape oppmerksomhet rundt stillingsannonsene, samt gi en følelse av hva The Well skal være. En drøy uke etter lansering er det kommet inn over 400 søknader.


– Anne synes det har vært et spennende og interessant samarbeid og ser fram til veien veidere.

– Med lansering av hjemmesiden og oppstart av rekrutteringskampanjen er første fase unnagjort. Det er mer i vente og vi gleder oss til fortsettelsen!


Foto: www.THEWELL.no og iStock.com

Les også: Funksjonelt og fleksibelt for Tele2
Les også: Om kampanjen #ikkegreit

 

 

Kommentarer

Kommentarer

Andre arbeid

Vis alle
Annonsekampanje
Annonser
Arbeid
Årsrapporter
Blogg
Digitale medier
Film/Animasjon
Grafisk design
Grafisk design og profil
Infografikk
Innholdsmarkedsføring
Kampanjer
Magasiner
Messer
Nettsider
Profil
Radio
Reklame
Retail
Jeg vil ha årsrapport
Be om et møte og få et skreddersydd
tilbud og forslag til din årsrapport.

Kontakt
Børre Thorstensen
Telefon 975 32 960
eller fyll ut skjemaet

Navn*

Firma*

E-post*

Telefon

×