Kunde: Norsk Kaffeinformasjon
Prosjekt: Kundemagasin

Magasinet KAFFE har eksistert siden 2008 og utgis to ganger i året. Det inneholder reportasjer og artikler av ulik lengde, samt stort og smått innenfor den norske og internasjonale kaffeverdnen. Her finner du aktualiteter, tester av kaffe, kaffemaskiner og andre kafferelaterte produkter, nyheter, nyttige tips, samt omtaler av kaffebarer, trender i tiden, nye konsepter og møter med kaffeinteresserte mennesker.

En god kopp kaffe.

Magasinet, med et opplag på 5000 eksemplarer, distribueres som et gratismagasin til hele kaffebransjen, til abonnenter som er opptatt av kaffe, samt på steder der det drikkes kaffe. Medlemmer i Norsk Kaffeinformasjon tar med KAFFE til sine kunder og forbindelser. I tillegg distribueres magasinet til journalister og medier med livsstil, reise, mat og smaksopplevelser som arbeidsfelt. Med en tydelig målgruppe som har fellesnevneren kaffeinteresse handler jobben om å få frem kjærligheten til kaffe i både ord og bilder. Når man leser magasinet skal man nesten kjenne lukten og smaken av kaffe mens man blar. Vi har jobbet med Norsk kaffeinformasjon og dette magasinet gjennom mange år og har fått være med på å videreutvikle magasinets design og visuelle konsept. Videre bidrar vi med produksjon av innhold til både magasinet og til nettstedet kaffe.no.