Grafisk profil
Vi har valgt en frisk og moderne fargepalett. En skarp magenta farge er godt synlig både på trykk og i omgivelsene. En klassisk og lettlest font er valgt for å fremelske det urbane og ungdommelige uttrykket.
Logo
Logoen til Skårersletta kvartal er inspirert av selve prosjektet hvor bygningsmassen vil danne en ramme rundt en grønn lunge i midten.
Prospekt
Prospektet skal presentere boligprosjektet på en slik måte at folk får lyst til å bo i kvartalet. Her finner man informasjon om hver enkelt leilighet og om de materialvalg og kvaliteter som skal benyttes. Det er laget flotte 3D illustrasjoner av leilighetene og eksteriøret og det er disse kombinert med bilder fra nærmiljøet som viser hvordan det vil være å bo i Skårersletta kvartal.
Visningssenteret
To Moelven-brakker har blitt et hensiktsmessig visningslokale og en god arbeidsplass for meglerne. Vi har tatt i bruk både ut- og innvendige vegger til kommunikasjon. Utvendig har vi brukt profilfargene for å skape gjenkjennelse. Innvendig finner man 3D-illustrasjoner fra prosjektet, samt nabolagsprofil. Her kan man også se modell av prosjektet og hvilke materialer som skal brukes i leilighetene.
Annonser
Mye av markedsføringen går i våre dager i digitale kanaler, men fortsatt blir det laget en god del annonser til dagspressen. Det har blitt laget helsider og halvsider som presenterer prosjektet og som forteller om når det er visning i Visningssenteret.
Nettsider og digital markedsføring
Vi har også utviklet og driftet en omfattende digital kampanje for Skårersletta Kvartal.