Kunde: VELUX Norge as
Prosjekt: Reklame

VELUX Norge er en del av den internasjonale VELUX Gruppen med salgs- og produksjonsvirksomhet i mer enn 40 land og 10 000 medarbeidere på verdensbasis. VELUX har i mer enn 75 år skapt bedre bomiljøer for mennesker over hele verden med dagslys og frisk luft. Sammen med VELUX lager vi kommunikasjon i alle kanaler til både privat- og proffmarkedet.

Tid for norske tak!

VELUX takvinduer er en kjent merkevare i hele verden. VELUX kjennetegnes av høy kvalitet, smarte løsninger og produkter som aldri blir umoderne. Vår oppgave er å vise frem alle fordelene man får ved å sette inn VELUX takvinduer, uansett om taket er flatt eller skrått.

Kommunikasjonen er delt mellom tradisjonelle og digitale kanaler, med hovedvekt på sistnevnte. Hvert år utgir VELUX en rekke velrennomerte publikasjoner. Blant annet en inspirasjonsbrosjyre der alle produkter blir presentert. Spesielt er ”før og etter” populært innhold. VELUX har tatt dette på alvor og arrangerer konkurransen Drømmeloftet, der man kan vinne alt det man ønsker av VELUX produkter til taket.

I digitale kanaler dekker våre prosjekter alt fra redaksjonelt innhold til VELUX’ egne nettsider  til SEO og betalt annonsering. Alt er fundert på et dyptgående innsikts- og analysearbeid med påfølgende kommunikasjonsstrategier.

Vi er stolte av å få samarbeide med VELUX og bidra til en lysere hverdag i norske hjem!