Kunde: Vigor & Sage
Prosjekt: Film

Ginseng i hundematen?! Hva blir det neste?

 

Det kan nok være at de mest tradisjonelle hundeeiere hevet et øyebryn da de oppdaget hundefôret fra Vigor & Sage for første gang. Ikke bare snakket man om ginseng, men om urter og bær som folk flest knapt hadde hørt om før. Og som om ikke det var nok, var fôrkulene drasjert med grønn te.
Kattematen sto ikke noe tilbake; ginseng, hvetegress og urter med et lag tang ytterst. Dette var gourmet-mat for kjæledyrene, med rent kjøtt og ren fisk, og fullstendig kornfritt. I en pakningsdesign som bare understreket det eksklusive innholdet.

Da Vigor & Sage kom til Oktan i 2019 var det med et ønske om å nå ut til en bredere gruppe hunde- og katteeiere. Man hadde fått på plass viktige kjedeavtaler og var klare for å satse i markedet. I markedsføringen var det maktpåliggende å fokusere på resultatene av å fôre med V&S produktene:
• blank pels
• god fordøyelse
• frisk pust
• generelt velbefinnende 

All markedsføring skulle baseres på Vigor & Sage sitt internasjonale konsept, FINE DINING WITH HERBS – QUALITY OF LIFE, og alt materiell skulle kunne brukes over hele Europa.

Butikkmateriell:
Plakater
Vippetasser
Brosjyre
Reklamefilm