Oktan Oslo er sertifisert Hubspot partner i Norge. Vi kan levere alle tjenester innenfor inbound marketing og sørger for at dine samlede reklame- og markedsaktiviteter spiller sammen for optimale resultat.

Hubspot certified partner bevis

Hvorfor inbound marketing?

I dag starter de fleste kjøpsprosesser med et søk i Google eller andre søkemotorer. Kundene oppsøker informasjon om produkter og tjenester selv fremfor å kontakte en selger. Først når kundene har gjort sine vurderinger, sammenlignet leverandører og tilbud, vil de kontakte en eller flere tilbydere for de siste kjøpsvurderingene. Det betyr at størstedelen av kjøpsprosessen er gjort før  en tilbyder blir kontaktet eller besøkt.

Med Inbound marketing tilpasser du deg dagens digitale kjøpsprosesser og sørger vi for å gi kundene all den nødvendige informasjon de trenger i alle sine vurderings- og beslutningsfaser. Kvalifiserte kunder finner veien til deg i stedet for at du ringer rundt og håper å treffe noen med et behov for det du har å tilby.

Og selvsagt benytter vi også selv Inbound marketing og Hubspot!

Hvilke resultat kan man forvente?

Med Inbound marketing kan man forvente 100% målbarhet på alle markedstiltak og full kontroll på ROI (Return on Investment). Bedriften vil oppleve at:

  • Kvalifisert trafikk til hjemmesiden eller nettbutikken vil ha en markant økning.
  • Antall leads vil mangedobles.
  • Konverteringsraten av leads til kunder vil øke.
  • Salgs og markedsarbeidet vil bli koordinert og langt mer effektivt.
     

Hva kan dere forvente i samarbeidet med Oktan Oslo?

Vi vil jobbe tett med dere fra første dag og sørge for at dere gjennom hele prosessen fra oppstart til implementering og daglig drift hele tiden er trygge på framdrift og gjennomføring.

Dere vil ha full kontroll på kostnadene som baserer seg på faste månedsavtaler.

Sammen med dere vil vi utarbeide strategier og planer, sette opp og tilpasse Hubspot sin programvareplattform, sette opp salgs- og markedsløp og utarbeide innhold tilpasset bedriftens mål og målgrupper.

Vil du vite mer om Inbound marketing?
Vi kontakter deg gjerne!

What's Your Story?

For to år siden lanserte Instagram sitt Historie-konsept, og mange mente at det var en frekk kopi av Snapchat´s Mystory. Nå lanserer begge konkurrentene nye funksjoner for å stille sterkere i konkurransen om annonsebudsjettene. 

Les mer

Google I/O 2018

Googles årlige utviklerkonferanse, Google I/O, gikk av stabelen i forrige uke. I år kunne de ha byttet ut I/O med AI. Nyhetene rundt Artificial Intelligence (kunstig intelligens) sto i kø. 


Google viser at det er her de legger hovedtrykket av forskning og utvikling fremover. Google gjør dette veldig tydelig når de døper om forskning- og utviklingsavdelingen fra Google Research til Google AI.

Vi har med spenning fulgt med på lanseringene og alt vi har kunnet suge til oss av informasjon. Nedenfor går vi gjennom det vi er mest spent på fremover.

Les mer