Hvorfor utgir Weber Grill et kundemagasin? Eller Den Norske Turistforening? Eller ...? Fordi vellykkede bedrifter bruker denne push-aktiviteten på en målrettet måte for å bygge tillit og troverdighet, opprettholde relasjoner og til slutt selge mer.

Illustrasjonsbilde til magasin kvinne leser avis

Kundemagasiner jobber både i B2C- og B2B-markedet. Gode kundemagasiner må være så profesjonelt utført at de ikke skiller seg vesentlig fra kjøpetidsskrifter produsert av diverse forlagshus. Husk at magasiner som selges i kiosken er profesjonelt produsert. I redaksjonen jobber journalister, grafikere, redaktører og fotografer hånd i hånd. Så hvis det er denne kvaliteten du er ute etter, ja, da må du jobbe med fagfolk. For eksempel oss.

  • Kundemagasiner, som ligner på kjøpetidsskrifter, skaper troverdighet og tillit blant leserne.
  • Kundemagasiner styrker forholdet mellom kunden og bedriften, parallelt med spredningen av produktinformasjon.

Utgivere av kjøpetidsskrifter produserer magasiner for sine lesere. Vi produserer magasiner for våre kunders kunder. Til dette bruker vi vår solide magasin- og markedserfaring til å løfte kundemagasinet ditt til å bli en publikasjon laget av en profesjonell redaksjon. Hos oss får du redaktør, journalister, grafikere og fotografer som mestrer kunsten historiefortelling.

For å lage et godt kundemagasin trenger man nemlig bare to ting. For det første en solid redaksjon og for det andre noe å fortelle. På det første punktet har du oss. Og punkt nummer to? Alle bedrifter har mye å fortelle. Det kan bare være veldig vanskelig å finne historiene. Også her har du oss.

“Enten må du skrive om noe som er verdt å lese,
eller gjøre noe som er verdt å skrive om.”

Benjamin Franklin
Oppfinner

Vil du vite mer om magasin?
Vi kontakter deg gjerne!

Google I/O 2018

Googles årlige utviklerkonferanse, Google I/O, gikk av stabelen i forrige uke. I år kunne de ha byttet ut I/O med AI. Nyhetene rundt Artificial Intelligence (kunstig intelligens) sto i kø. 


Google viser at det er her de legger hovedtrykket av forskning og utvikling fremover. Google gjør dette veldig tydelig når de døper om forskning- og utviklingsavdelingen fra Google Research til Google AI.

Vi har med spenning fulgt med på lanseringene og alt vi har kunnet suge til oss av informasjon. Nedenfor går vi gjennom det vi er mest spent på fremover.

Les mer

SEO vs SEM - Hva er forskjellen?

Dette er et spørsmål vi ofte får fra våre kunder når de skal i gang med å bygge en digital kommunikasjonsplatform. 

Les mer