Hvorfor utgir Weber Grill et kundemagasin? Eller Den Norske Turistforening? Eller ...? Fordi vellykkede bedrifter bruker denne push-aktiviteten på en målrettet måte for å bygge tillit og troverdighet, opprettholde relasjoner og til slutt selge mer.

Kontakt oss for en prat

Illustrasjonsbilde til magasin kvinne leser avis

Kundemagasiner jobber både i B2C- og B2B-markedet. Gode kundemagasiner må være så profesjonelt utført at de ikke skiller seg vesentlig fra kjøpetidsskrifter produsert av diverse forlagshus. Husk at magasiner som selges i kiosken er profesjonelt produsert. I redaksjonen jobber journalister, grafikere, redaktører og fotografer hånd i hånd. Så hvis det er denne kvaliteten du er ute etter, ja, da må du jobbe med fagfolk. For eksempel oss.

  • Kundemagasiner, som ligner på kjøpetidsskrifter, skaper troverdighet og tillit blant leserne.
  • Kundemagasiner styrker forholdet mellom kunden og bedriften, parallelt med spredningen av produktinformasjon.

Se eksempler på magasiner:
Kaffe magasinet  |  FOKUS

Utgivere av kjøpetidsskrifter produserer magasiner for sine lesere. Vi produserer magasiner for våre kunders kunder. Til dette bruker vi vår solide magasin- og markedserfaring til å løfte kundemagasinet ditt til å bli en publikasjon laget av en profesjonell redaksjon. Hos oss får du redaktør, journalister, grafikere og fotografer som mestrer kunsten historiefortelling.

For å lage et godt kundemagasin trenger man nemlig bare to ting. For det første en solid redaksjon og for det andre noe å fortelle. På det første punktet har du oss. Og punkt nummer to? Alle bedrifter har mye å fortelle. Det kan bare være veldig vanskelig å finne historiene. Også her har du oss.

Se eksempler på magasiner:
Kaffe magasinet  FOKUS

“Enten må du skrive om noe som er verdt å lese,
eller gjøre noe som er verdt å skrive om.”

Benjamin Franklin
Oppfinner

Vil du vite mer om magasin?
Vi kontakter deg gjerne!

Stjerneskudd på mobil

What's Your Story?

For to år siden lanserte Instagram sitt Historie-konsept, og mange mente at det var en frekk kopi av Snapchat´s Mystory. Nå lanserer begge konkurrentene nye funksjoner for å stille sterkere i konkurransen om annonsebudsjettene. 

Les mer

SEO vs SEM

SEO vs SEM - Hva er forskjellen?

Dette er et spørsmål vi ofte får fra våre kunder når de skal i gang med å bygge en digital kommunikasjonsplatform. 

Les mer